We houden van uitdagingen en leven ze na – jouw uitdagingen.

Of het nu gaat om alledaagse of buitengewone reinigingsprojecten, een binnenplaatsingang, fabriekshal of Mount Rushmore – bij Kärcher willen we uw dagelijks leven eenvoudiger, beter en aangenamer maken met krachtige, efficiënte reinigingsoplossingen. En om u te helpen grote resultaten te behalen en dingen vooruit te helpen. Waarde creëren en ontvangen.
Wat drijft ons?
Onze heldere, eenvoudige innovatiefilosofie: innovatie is wat mensen ten goede komt. Wij zijn perfectionisten, die altijd systemen en ontwerpen heroverwegen. We hebben de moed om nieuwe wegen in te slaan en de overtuiging om dingen te doen in plaats van er alleen maar over te praten. Deze filosofie resulteert in oplossingen met overtuigende prestaties, kwaliteit en handling die de markt een stap voor zijn. Omdat reinheid voor ons de mooiste uitdaging ter wereld is. Dit is waar we naartoe werken. Elke dag.
Renew
Om datgene waar we om geven in stand te houden, is een continu proces van vernieuwing nodig. De focus op continu vernieuwen zit diep verankerd in ons bedrijf en onze cultuur. Dit vernieuwingsproces houdt waarde in stand en creëert tegelijkertijd ruimte voor nieuwe ideeën, groei en ontwikkeling. Vernieuwing is essentieel om te overleven. We streven er altijd naar om beter te zijn.
Sustain
We leveren een fundamentele bijdrage aan het behoud van zowel de natuur als aspecten van culturele diversiteit zoals waarden, tradities en historisch erfgoed. Wij zorgen voor dingen, laten ze langer meegaan en behouden hun waarde. Duurzaam ondernemen draagt bij aan een schone wereld. We blijven een duurzaam familiebedrijf voor toekomstige generaties.
Purpose Element Together
We worden gekenmerkt door solidariteit, gemeenschap, inclusie, bereidheid om te helpen en een gevoel van openheid. Onze cultuur verenigt en geeft ons kracht. Ieder van ons brengt zijn eigen achtergrond, perspectief en expertise mee. Door nauw samen te werken in diverse teams, kunnen we meer impact hebben en samen nieuwe dingen creëren. Samen hebben we de kans om van elkaar te leren en de uitdagingen waarmee we elke dag worden geconfronteerd, te overwinnen.
Purpose Element Make
Wij zijn makers. Wij laten dingen gebeuren. We praten niet alleen, maar willen onze ideeën ook in de praktijk brengen. Dit kenmerkt ons vanaf het begin. We maken van het alledaagse iets buitengewoons: we maken alledaagse helden.
Purpose Element Powerful
We zijn een sterk bedrijf, een zelfverzekerd merk en een wereldwijde marktleider. Ons snelle aanpassingsvermogen stelt ons in staat om uitdagingen aan te gaan en nieuwe normen te stellen. We zijn ons bewust van onze leidende rol en verantwoordelijkheid. Bij Kärcher hebben we de energie en wilskracht om onze talenten te gebruiken om een merkbaar verschil te maken.
Purpose Element Impact
We maken elke dag een krachtige impact. Bij Kärcher maken we impact door ons gedrag, onze manier van omgaan met anderen en onze culturele diversiteit. Iedereen kan iets doen om de wereld te veranderen. We zijn verantwoordelijk voor onze veelzijdige wereld, zowel individueel als wij allemaal samen.
Purpose Element Towards
We hebben een gemeenschappelijke richting. We staan niet stil maar gaan op weg naar een schone wereld. Onze duidelijke visie voor de toekomst is om klantgericht te zijn en een wereldleider in schoonmaak- en waardebehoudoplossingen – een bedrijf dat het verschil maakt. Ons doel is om de wereld elke dag schoner te maken dan de dag ervoor.
Purpose Element Clean
Schoonmaken is de kern van ons vak. Wij helpen de wereld schoon te maken met onze schoonmaakoplossingen. Het woord schoon omvat alle voordelen van schoonmaken, b.v. gezondheid, veiligheid, waardenbehoud en schoonheid. We doen schoon zaken: we tolereren geen ongepast gedrag, corruptie of uitbuiting. We behandelen alle mensen met vertrouwen en respect en moedigen wederzijds respect aan.
Purpose Element World
Onze wereld omvat de hele planeet waarop we leven, waarvan we de hulpbronnen gebruiken en waarvoor we moeten zorgen. Deze planeet bestaat uit vele levensgebieden: privégebieden, openbare ruimtes, werkplekken en digitale werelden. Elk deel van de wereld is het waard om schoon te blijven, zodat mensen zich welkom en op hun gemak voelen.